بهترین کارتریج ایرانی برای چاپگر چه کارتریجی میباشد
وبلاگی در زمینه سفر ,گردشگری و صنعت توریسم

یک شنبه 8 تير 1399
ن : بنفشه

بهترین کارتریج ایرانی برای چاپگر چه کارتریجی میباشد

بهترین کارتریج ایرانی برای چاپگر چه کارتریجی میباشد؟

 

در این مقاله کوتاه قصد دارم تجربیات خودم درباره خرید و تهیه کارتریج را با شما عزیزان مطرح کنم.

سلام حمید عبدی هستم کارشناس آیتی: داستان از اونجایی شروع شد که بعد از اینکه توسط تدارکات شرکت تعدادی کارتریج خریداری شده بود و کارتریج ها در واحدهای شرکت پخش شده بود و در حال استفاده بود و تعداد زیادی هم در انبار شرکت نگهداری میشد ،بعد از گذشت یک هفته از خرید کارتریج تقریبا تعداد تماس ها مبنی بر مشکل کارتریج پرینتر بالا رفته به طوری که همه واحدها نسبت به مشکل کارتریج ها شکایت داشتند و کار به جلسه مدیران رسید و بنده موظف شدم که کارتریج های خریداری شده را عودت دهم به فروشنده و کارتریج های باکیفیت برای شرکت تهیه کنم .
ماموریت بنده تازه شروع شده بود شخصا به خیابان ایرانشهر مراجعه کردم و تحقیقات خودم را شروع کردم ،به فروشگاه هایی
که مراجعه میکردم تقاضای کارتریج اورجینال داشتم و از تقریبا 10 مجموعه پیش فاکتور تهیه کردم وقتی به شرکت رفتم و پیش فاکتورها را مقایسه کردم با فاصله عجیب قیمتها مواجه شدم ،دربعضی از مدلها بیش از 50 درصد تفاوت قیمتی وجود داشت ،به این موضوع مشکوک شدم تصمیم گرفتم در اینترنت سرچ کنم تا کمی اطلاعات کسب نمایم با سرچ در اینترنت با شرکت پریس چاپگر باران آشنا شدم که به زیبایی راه های شناسایی کارتریج اورجینال و غیر اورجینال را در سایت خود توضیح داده بودند تصمیم گرفتم برای توضیحات جامع تر با یکی از کارشناسان شرکت پردیس چاپگر باران قرار ملاقات بگذارم.
با آموزشها و توضیحات کارشناس شرکت پردیس چاپگر باران به این نتیجه رسیدم که هیچ یک از نفراتی که پیش فاکتور کارتریج اورجینال به من داده بودند صداقت در کار نداشتند و در واقع قصد فروش کارتریج اورجینال به بنده نداشتند چراکه قیمت کارتریج اورجینال بسیار بالاتر از پیش فاکتورهایی بود که من در اختیار داشتم و به خاطر شباهت بسیار زیادی که کارتریج های غیر اورجینال با اورجینال داشتند همه فروشندگان از بی اطلاعی بنده و خیلی از نفراتی که به آنها مراجعه میکنند سوء استفاده میکنند.
بنا بر پیشنهاد کارشناس شرکت پردیس چاپگر باران  خرید کارتریج ایرانی با برند پردیس را انجام دادیم و از طرف شرکت فروشنده و سازنده کارتریج ایرانی این اطمینان به ما داده شد که کارتریج ایرانی پردیس از لحاظ کیفیت و تعداد چاپ هم راستای کارتریج اورجینال بوده و این کارتریج استاندارد های لازم را دارا میباشد و هیچگونه آسیبی به دستگاه چاپگر نخواهد رساند و درضمن کارتریج ایرانی پردیس دارای گارانتی و ضمانت بی قید و شرط میباشد و از همه مهم تر اینکه تو سراسر ایران دارای مرکز خدمات پس از فروش هستش و نکته بارز این هست که از لحاظ قیمت بسیار مرقوم به صرفه تر از کارتریج اورجینال هست بعد از اینکه مدارک تولید کارتریج و شرایط ساخت کارتریج ایرانی را رصد کردم دیگه همه سوال های تو ذهنم حل شده بود و با خرید کارتریج ایرانی پردیس توانستم رضایت تمامی واحدهای شرکت را برآورده کنم وواقعا از خرید کارتریج ایرانی پردیس راضی هستم و بعدها فهمیدم خیلی از سازمان ها و شرکت های بزرگ نیز از این کارتریج استفاده میکنند و به نظرم بهترین کارتریج ایرانی از لحاظ کیفیت همین کارتریج ایرانی پردیس میباشد.
امیدوارم این اطلاعات براتون مفید باشه و بتواند به شما کمک کنه برای انتخاب کارتریج لیزری
در پایان اطلاعات شرکت پردیس چاپگر باران را برای شما میزارم تا شما هم استفاده کنید.
 
 
                             
شرکت پردیس چاپگر باران (سهامی خاص)       شماره ثبت 430543  
ساعات کار شرکت:   9صبح تا 5 بعدازظهر (9الی 17)
پنجشنبه ها:9 الی 1 بعدازظهر (9الی 13)
دفترفروش مرکزی: خیـابان ایرانشهر شمالی نبش خیابان اراک پلاک 158 طبقه دوم واحد1و2

تلفن:   02188322120          خط ویژه :    02188341919


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: رپرتاژ آگهی، ،
:: برچسب‌ها: کارتریج, چاپگر, کارتریج ایرانی, بهترین کارتریج ایرانی, پرینتر, کارتریج پرینتر ایرانی, فروش کارتریج,



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سفر نگار  و آدرس safarnegar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.